summa4cambodja.reismee.nl

Update 2

Hallo allemaal,

Het is alweer ongeveer twee maanden geleden dat we hier onze laatste update hebben geplaatst, ondertussen zijn wij weer wat verder in onze voorbereidingen en zijn we langzaam aan het aftellen gegaan. Over precies 69 dagen stappen wij in het vliegtuig!

Bij deze laatste update hebben we jullie verteld dat we druk bezig zijn geweest met de crowdfunding actie 1%ForCambodia. Hierbij vertelden we dat we deze actie nog even zouden verlengen. Nu we inmiddels twee maanden verder zijn willen we jullie graag laten weten dat dit een groot succes is geweest!

Allereerst willen we even terug komen op de studenten van de Fontys, deze zijn de dag na de laatste update de stad in gegaan om geld op te halen voor deze actie, zij hebben maar liefst 254 euro opgehaald. Daarnaast zijn wij zelf intensief bezig gebleven met het vinden van mensen en bedrijven die graag wat wilden doneren.

Dankzij een aantal grote donaties, en heel veel kleine donaties kunnen wij met trots zeggen dat we nu in drie maanden een totaal van 3.698,50euro hebben opgehaald! Daarmee kunnen we zo’n 200 gezinnen van schoon drinkwater van voorzien.

Graag willen wij het bedrijf Conbit even in het bijzonder bedanken voor hun bijzonder mooie donatie.

Natuurlijk hebben wij naast het werven van donaties voor deze actie ook niet stil gezeten, we hebben een aantal leuke activiteiten op papier gezet en ons voorbereid door onder andere een interessante presentatie bij Stichting Cambodia Dutch op de Engelse lessen die we zullen gaan geven. Daarnaast hebben we mini cupcakes verkocht op een Kerstmarkt en zullen we binnenkort ook waterflesjes gaan verkopen om de activiteiten financieel te ondersteunen.

We zullen binnenkort druk bezig blijven en jullie zien vanzelf wel een update hierover verschijnen.

Nogmaals willen wij graag iedereen heel erg bedanken voor het mogelijk maken van dit mooie bedrag!

Team Summa4Cambodja