summa4cambodja.reismee.nl

Update 1%ForCambodia

Hallo allemaal,

De afgelopen maand zijn wij druk bezig geweest met de crowdfunding actie 1%ForCambodia. In het begin leek het erop dat het totaal niet ging werken zoals wij bedacht hadden. De eerste twee weken hadden we namelijk nog maar één bevestiging van iemand die mee wou doen! Gelukkig stroomden de donaties na die twee weken binnen. Omdat we van een groot aantal mensen nog de donaties nog moeten ontvangen, hebben we besloten deze actie te verlengen met ongeveer twee maanden. Morgen gaan ook 22 studenten van de Fontys de stad in om geld op te halen voor deze actie. Rita (de voorzitter van stichting Cambodia-Dutch) is op dit moment in cambodja en heeft gegeken naar de actuele prijs van de waterfilters. Helaas ligt die wat hoger dan vorig jaar. Met transportkosten en een bamboetafeltje op de filter op te zetten komt het bedrag voor 1 filter op ongeveer 20 euro. Een beetje een tegenvaller dus maar met de tussenstand van nu en de donaties die we nog verwachten kunnen we toch een heleboel gezinnen helpen.

Nu dus de eerst de tussenstand! Samen hebben we in één maand......... 654,50 euro ingezameld! Dat zijn ongeveer 33 waterfilter wat betekend dat 33 gezinnen 2 jaar schoondrinkwater hebben. Hier zijn we ontzettend trots op en we willen iedereen die een donatie heeft gedaan daarvoor enorm bedanken! Onze helden voor de eerste ronde zijn:

Henk Berkers,Frans en Roos Fleuren,Rob en Marian Linders,Thijs van Dijk,Welsey Bersi,Wight Ettekoven,Josee Pulles,Ellen Pulles,Sabine Hezemans,Leila Cheddakh,Familie de Soete,Jo en Jopie Pulles,Joop en Ans Berkers,Lieke Willemssen,Isa Scheepers,Truus Veldpaus-Jansen,J.G.M. Toonders,Jalet van Rozendaal,JY van der Feer,M.W.P. Scheepers,Wilfred en Esmeralde Veldpaus-Reintjes

Nogmaals bedankt allemaal en over twee maanden zullen we het totale eindbedrag bekend maken.

Groetjes,

Team Summa4Cambodja